שרות לקוחות

עיקרי אמנת השירות של שירות ביקור טכנאי

חברת פמילי ליין מעמידה ללקוחתיה צוות שירות השואף לתת ללקוחות החברה שירות איכותי, יחס אישי, סבלני ואוהד.
מטרתנו לספק מענה ללקוחות בתחומים שונים הכוללים בין השאר תשובות לשאלות כלליות, תוך מענה מהיר, אמין, מקצועי ואדיב לאחר הרכישה – מצוינות בשרות ללקוחות!

הזכאים לביקור טכנאי בשנת אחריות ראשונה

לקוח שברשותו מזגן של פמילי ליין הנמצא במסגרת אחריות שנה ראשונה, שאליה צמודה לחשבונית קניה ושהספח של התעודה נשלח לחברה.
השירות הינו בתוך שטחי מדינת ישראל.
ביקור טכנאי יתקיים בימים א' עד ה' ובשעות עבודתו 8.00-16.00 ולפי סידור עבודה שנקבע ע"י החברה.
ביקור טכנאי יתקיים ע"י הצגת חשבונית הקנייה בעת הגעת הטכנאי.
חלון הזמן שייקבע עם הלקוח הוא שעתיים על פי "חוק הטכנאים".
אין החברה מתחייבת לסיים את התיקון בביקור אחד. במיקרים הנדרש ביקור נוסף או המשך טיפול,
החברה מתחייבת להמשך טיפול תוך זמן סביר .

הזכאים לביקור טכנאי באחריות מורחבת

אחריות מורחבת של שנתיים נוספות ללקוחות מזגני פמילי שעושים שימוש בייתי בלבד.
האחריות תקפה ללקוחות ששלחו ספח האחריות של שנה ראשונה. וחשבונית הקניה צמודה לתעודה.
אחריות החברה לאספקת חלקי חילוף בלבד, ללא חיוב.
ביקור טכנאי ועבודות הקשורות לגז, כרוכים בתשלום . התשלום ישולם לחברה במעמד הזמנת קריאת השרות.
החברה זכאית לשנות את מחירי עלות הביקור ועבודות מיוחדות מעת לעת לפי תקנון החברה.

בעת פניה למוקד יש לציין את הפרטים הבאים:

1. דגם המזגן.
2. תאריך קנייה
3. מקום קנייה
4. חשבונית קנייה

טלפון של מוקד השירות:

09-7400401
1700-55-00-66